wtorek, 9 października 2012

Every teardrop is a waterfall

Nienawidzę takiej pogody! Jest zimno, wietrzne i pochmurno. Totalnie nie sprzyja to robieniu zdjęć na dworze aczkolwiek i tak lepiej wychodzą niż w domu.
Outfit pochodzi z sobotniego wypadu do Warszawy... Wygrałam casting i musiałam pojechać na sesje zdjęciową itp. Więcej o tym opowiem kiedy dostanę zdjęcia :))  
Ostatnio polubiłam minimalistyczne wyglądy (znów...) więc kilka najbliższych postów będzie w tych klimatach. Mimo to staram się dodatkami ożywić cały wygląd. Czy wyszły ocenicie sami :)
Podziękowania dla Agaty za użyczenie plecaka ♥

bluzka / blouse - StaffByMaff
spódniczka / skirt - DIY
koturny / wedges - Dash44
kapelusz / hat - HatHat
plecak / backpack - Top Shop
wisiorek / neklace - Restyle
bransoletki / bracelet - Bracelet Sun

pics by Agata

38 komentarzy:

  1. coś mi tu nie gra, ale plecak i spódniczka mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spodniczka jest idealna , sliczny kolor baby blue <3 świetny zestaw ci wyszedł generalnie. tak w sam raz na te beznadziejna pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co to jest minimalizm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle się wyraziłam, chodzi mi o połączenie czerni + innego koloru. Minimalne połączenie.
      Czy ja ze wszystkiego muszę się tłumaczyć? Ah tak, muszę. Przecież to anonim...

      Usuń
    2. bo moze ten ktos nie ma konta, a ty juz zaczynasz -.- ja tez nie moge miec konta i co zaczniesz...?


      J.

      Usuń
    3. I weź nie zaczep anonimowych, ja tez dołączam do tego samego pytania, i co? Mam konto na bloggerze.

      Usuń
    4. Ja cie denerwują anonimy to zmień to, a nie robisz problem.

      mnie się strój tak średnio podoba, ale to kwestia gustu...

      Usuń
    5. Tobie Pituś to się nic nie podoba jak nie ma się gdzie podlizać :)

      Usuń
    6. Olu, jeśli chcesz wiedzieć jak wygląda MINIMALIZM odwiedź np. http://love-aesthetics.blogspot.com
      No bo wiesz, wygląda to jak pozerstwo.

      Usuń
  4. Bluza ma doszywane skórzane rękawy? świetnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja. Ciekawa jest ta bluzka.. Z tego co pamiętam byłaś w niej na koncercie Coldplay (widziałam zdjęcia poprzednie). Już wtedy mi się spodobała. *-*

    Jedynie co m nie pasuje, to te bransoletki. Psują to całe wrażenie.. Ale to tylko moje zdanie.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super stworzyłaś zestaw!
    pieknie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łopsz, ładne ciuchy, ale stylizacja jest po prostu masakra...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest ta spódniczka! Ogólnie cały zestaw jest emm, super!!!

    maya-by-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak genialny ♥ No i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest fajnie, tylko ta spódnica jakby z innego świata albo raczej - pory roku. Według mnie jest zbyt zwiewna do tego zestawu i panującej pogody. Reszta bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie z płaszczem, jest wtedy fajna cebulka. Plecak i kapelusz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest okej. Nie mam się do czego doczepić. Wszystko ładnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie rzeczy osobno są świetne, ale w takim połączeniu starszne. Nie podoba mi się. Plecak jest za to BOSKI.

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze mówiąc jedynie plecak jest fajny, ale i tak nie twój, więc właściwie mogę oceniać stylizację bez niego.

    swoją drogą, kiedy zaczniesz się ładnie ubierać ? bo jak na razie to raczej ci nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsza stylizacja jaką widziałam, zachowam zdjęcie żeby zwymiotować jak mi będzie niedobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale zabawne. Nie masz prawa :) Za to mogę zgłosić na policję i gwarantuję Ci, że po IP tego komentarza dojdą któż to taki mądry.

      miłej nocki, radze przemyśleć co się robi. ja wiem wszystko :))

      Usuń
    2. sory może troche za mocno ale za mocno interesuje sie modą żeby nie zareagować na taką stylizacje... gruby kapelusz i cienka spódnica... to nie to...

      Usuń
  16. Ślicznie Ci w tym kapeluszu :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz tak wielkie możliwości. Dość dużo ubrań. A w ogóle tego nie wykorzystujesz. Z tego outfitu większość ubrań jest fajnych (naszyjnik, koszulka, plecak i koturny), a ty wyglądasz jak wyglądasz. Bluzka jest genialna, ale cały urok gdzieś zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi, że to powiem, ale bede szczera - uwierz mi, że miałaś wieleee stylizacji, które w przeciwieństwie do tej, były ładne. Bardzo podoba mi sie ta spódniczka, ale jest taka jakby z innej bajki i nie zbyt pasuje. Za to reszta jest ok. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga - http://makelifecrazier.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaję mi się że za mocno się wymalowałaś. Co do stylizacji to sweter i plecak ok, reszta z zupełnie innej beczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest świetne! stylizacja bardzo oryginalna,makijaż śliczny!! MI się podoba!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. heh mam identyczny plecak ! świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
_
Pamiętaj, że granica między chamstwem, a konstruktywną krytyką jest bardzo mała. Chamstwo i wyzwiska nie są tutaj tolerowane.