wtorek, 24 stycznia 2012

Blue Reindeers

Sweterek już znacie lecz tym razem w innym wydaniu. Śnieg nadal jest, tylko ferie się kończą :( No cóż, musze zostawić Was na kilka dni gdyż wyjeżdżam ale postaram się zaplanować coś na te trzy dni aby nie było pusto tu.

bluzka / blouse ; Tally Weijl
wisiorek / neklace ; EdiBazzar
komin / scarf ; DIY
spodnie / jeans ; Mango
workery / worker boots ; CzasNaButy
pierścionek / ring ; wholesale-dress
sweter / sweater ; House










30 komentarzy:

  1. 1 i ostatnie zdjęcia mega
    ah..kocham ten twój naszyjnik <3 tylko te wzorki na sweterku coś do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Naprawdę ładnie wyglądasz na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, ostatnie zdjęcie jest CUDOWNE ! :) ODDAJ MI SWOJE WŁOSY!!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest cudna, szczególnie uroczo prezentuje się na trzecim zdjęciu. ♥ Śmiem sądzić, iż jest to twoja jedna z najlepszych stylizacji (może niektózy pomyślą, że to nic wielkiego, zwykłe ubrania, na zwykły dzień, ale mnie się bardzo, bardzo podoba ♥). No, oczywiście według mnie. ;) Normalnie to bym się do czegoś przyczepiła, zaproponowała zmiany, ale staram się jak mogę, żeby tu znaleźć jakiś błąd i nic. Pozostaje mi tylko życzyć ci, aby kolejne stylizacje też były takie... świetne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz lepsze zdjęcia. Coraz lepsze stylizacje. Mi sie ferie dopiero zaczęły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek chyba najlepszy z calej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie, wzięłaś do nagłówka, tak? Komin zrobiłaś sama? z czego? Ogólnie bardzo fajna stylizacja, fajnie dobrałaś biżuterię, wszystko jest w sam raz. Nie jest przesadzone. Stylizacja na 5.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja !! A na zdjęciach wyszłaś po prostu C U D O W N I E ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo artystyczne zdjęcia. :]

    Strój także ciekawy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez tej kurtki całość mi się podoba ;)Sweter jest cudowny ! właśnie dobrze kojarzy mi się z zimą ; ) 1 zdjęcie wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Bella (Roberta8809) pierwsze i ostatnie zdjęcie rządzi.
    A co do stylizacji każdy ma inny gust mi osobiście nie podobają się wzorki na sweterku:/

    OdpowiedzUsuń
  13. No spoczo jest xD.
    ps. kiedy beda wyniki z merg ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, tylko buty mi tu trochę nie pasują, sweterek jest prześliczny. Ile za niego dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem powinnaś się zacząć malować... tusz , kredka...bo jesteś strasznie blada i masz troszkę zapadnięte oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anonimowy: Jak dla mnie, Ola nie musi się malować. Wygląda bardzo ładnie i bez tapety :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Pamiętasz mnie jeszcze? Karolka120 na stardoll. Za Chiny nie mogę przypomnieć Twojego nicku na stardoll :D Może mnie ktoś oświecić? xd

    OdpowiedzUsuń
  19. I Ty i stylizacja jesteście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ola ♥:
    To dosyć dużo jak za sweterek. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpię błękitnego, ale fajny komin :) Pierścionek śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. pierścionek i sweter - super :)
    ładnie jakoś na tych zdjęciach wyglądasz :D rada: w przyszłości przefarbuj włosy na jasny brąz i idź do solarium XD i ptrzytyj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
_
Pamiętaj, że granica między chamstwem, a konstruktywną krytyką jest bardzo mała. Chamstwo i wyzwiska nie są tutaj tolerowane.